Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΙΡΙΑΛ


Ωραία τώρα που το είδα και αυτό μπορώ να αυτοκτονήσω καρφώνοντας ενα μισοψημένο κεμπάπ μέσα στον εγκέφαλο μου.ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΛΑΔΑ.Τα κατάφερες πάλι. Τόσα χρόνια μας πιπιλούσες το μυαλό για τους "κακούς" Τούρκους και για το τι πέρασε εξαιτίας τους ο Ελληνικός λαός, και τώρα μας τους πετάς σε ολα τα Ελληνικά κανάλια της τηλεόρασης.Και ο λόγος ;


Είναι φτηνά.Τα αγοράζουν σε τιμή πανηγυριού απο την Τουρκία και τα πουλάνε χρυσάφι στην Ελλάδα.
Μπράβο αρχίδια.Μας ταΐζετε με Τούρκικα απόβλητα και αντί να σας κάψουμε τα μάτια με χλωρίνη καθόμαστε και βλέπουμε ακόμα τηλεόραση. Βέβαια όλη η τηλεθέαση προέρχεται απο θείτσες και νοικοκυρουλες που αντί να πλύνουν κάνα πιάτο κάθονται και περιμένουν ποτέ θα περάσει η ώρα για να ξεκινήσει  ο "ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ". Άντε τράβα φτιάξε κανα παστίτσιο μωρή πήγε 2 η ώρα!



Aκομα πιο κορυφαία ήτανε τα περιοδικά τύπου "tv slapping" και "7 μέρες ψωλή" που μαζί με τα σήριαλ σου πέταγαν μέσα και CD για να μάθεις Τούρκικα.ΟΧΙ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ. Πρώτα θα μάθω Κινέζικα, Αραβικά και Σουαχιλι και μετα θα μάθω Τούρκικα. Έτσι για το γαμώτο.
Στην τελική δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να ξοδέψουμε ώρα απο την ζωή μας για να μάθουμε αυτήν την γλώσσα.Δεν θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβεις οτι δεν ακούγεται.. Όσοι έχουν ακούσει απο την τηλεόραση έστω για λίγο καταλαβαίνουν τι εννοώ.
Η χροιά της γλώσσας είναι σαν να καταπιες κατσαβίδι και να πασχίζεις να το βγάλεις.Kαι όσο για τις λέξεις ; To "καλημέρα τι κάνεις" χρειάζεται έναν τόμο απο μόνο του.Kαλυτερα λοιπόν να μάθω να μιλάω την γλώσσα των chewbaccas απο τα star wars  παρα Τούρκικα.Πιο εύκολο ειναι στην τελική.

Επειδή δεν θέλω να κατακρίνω κάτι πριν το δω έκατσα και είδα ενα επεισόδιο "Πειρασμός".
Ναι οκ ξέρω. Σκατά στα μούτρα μου και εμένα.
Το επεισόδιο ξεκινάει με ένα καταθλιπτικό και μονότονο ηχο που σε κάνει να θέλεις να κόψεις τις φλέβες σου με μαχαίρι βουτύρου. Μέτα απο λιγο σταματάει το theme  της σειράς και πετάγεται στην οθόνη μια χαβούζα.Και το όνομα της ;

                                                           Mπιχτερ!!!!!!!!!

ΜΠΙΧΤΕΡ;!;!
Kατσε κάτι μου θυμίζει αυτό.Χμμμ σπάω το κεφάλι μου όμως.Τι μου θυμίζει....Τι μου θυμίζει...


Anyway...Σαν να μην έφτανε αυτό έρχεται ενας καγκουρας wannabe Brad Pitt και αποτελειώνει το σκηνικό. Μπαίνει μέσα με τον αέρα του γαμιά και ένα βλέμμα "Θα το πω στην μαμά".

(Απ'οτι κατάλαβα αυτός κυνηγάει να γαμήσει τον Μπήχτη απο πάνω)Το δωμάτιο γεμιζει τεστοστερόνη μολις μπει μέσα και όλα τα μουνιά στο σπίτι τον κυνηγάνε.Ε ψιτ γαμοφατσα δεν θα ένιωθα και τόσο αντρας αν την γκόμενα μου την έλεγαν Μπιχτερ και εμένα Μπεχλουλ. Μήπως θα έπρεπε να γίνει το ανάποδο ;Λέω εγώ τώρα.
Ας το καταπιουμε και αυτό λοιπόν.
Η άλλη εκνευριστική μαλακία που δεν χωνεύω με τίποτα ειναι η μουσική που μπαινει μολις κάποιος πει μια ρομαντική μαλακία. Από το πουθενά ξεκινάει να παίζει μια μουσική υπόκρουση πιο καταθλιπτική και από emoτραγουδο, και οταν την ακούω θελω να ξηλώσω τις φωνητικές χορδές του σκηνοθέτη και να παίξω βιολι με αυτες.
Φτάνοντας σε αυτό το σημείο έχω να πω οτι τα Τουρκια σιριαλ είναι
Και γιατί δεν μας δείχνετε την πραγματική σας πλευρά Τουρκακια ;
Νομίζεται πως από ενα πικρόχολο ρομάντζο η Ελλάδα ξαφνικά θα σας συμπαθήσει και θα στήσουμε ολοι κώλο ;
Sorry αλλά δεν πάει έτσι. Αρνούμαι σαν ανθρώπινο ον να δω τις μαλακίες που θεωρείτε σίριαλ και ταυτόχρονα να κλείνω τα ματιά μου όταν βλέπω κακοποίηση γυναικών και σφαγές που γίνονται στην χώρα σας.Η βαρβαρότητα σας κυριεύει απο αρχαία χρόνια και αυτό δεν θα αλλάξει με δυο-τρεις τηλεοπτικές σειρές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου